neděle 10. července 2011

???

PRŮZKUM!!!
Čte vůbec někdo to divné sepisování mých myšlenek? Nemohla jsem si odpustit tuto otázku, trpím totiž zvědavostí!!! A to je nemoc zlá...
Tak když tak dejte nějak vědět, že imaginární čtenáři existují, díky:)

PS: jestli si tu povídám jen tak pro sebe, tak to taky není špatné. No a nebo potřebuji doktora!!!:)

7 komentářů:

  1. Neboj, nejsi tu sama :-) B

    OdpovědětVymazat
  2. tess

    Ahoj, rozhodně se neboj, že by tvůj blog nebyl navštěvovaný. Já jsem tu třeba každý den. (možná i trochu proto, že v září jedu do Nimes ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k Nimes:) a díky moc za ty 2 komentáře:)

    OdpovědětVymazat
  4. uz jsem tu tez.. a pis, odted ctu, s radosti dotoho!! Mi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasíííím! Chceme si přečíst nový článek ze života Lkařské terminálky, Barůůů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si to taky (s menším zpožděním, hehe) čtu :-)

    OdpovědětVymazat