neděle 14. října 2012

Je čas...

ŽIJI, PŘEŽÍVÁM,
NA TÉTO PLANETĚ STÁLE POBÝVÁM!
ABSENCE STALA SE PROKLETÍM,
PRO ČTENÁŘE MOŽNÁ I NAPĚTÍM,
VERŠI SE SNAŽÍM OMLUVITI VÁM,
BÁSNICKÉ STŘEVO VŠAK JAKSI POSTRÁDÁM.

(AUTOR)


Září je za námi, na léto zbyly jen vzpomínky a nevlídné počasí nás opět přišlo navštívit. A s tímto vším začal i nový studentský život, kde jinde než v Dijonu. Přesto, že studium na Lycée Carnot je pouze tříletou záležitostí, zůstala jsem věrná této budově připomínajíc Napoleonovu epochu, která holdovala lycei pro nadané a mladé vojáky, budoucí elitu národa. K tříletému studiu, jsem si přidala dvouletou přípravu na vysoké školy ve Francii. Oficiální název je Classes Préparatoires aux Grandes Ecoles, zkráceně CPGE, hanlivě jsem „prepačka”. A jak jinak než v mém oblíbeném literárním zaměření. 
Vyprávění o tom jaké to je a jaké to bude, se Vám, milý čtenáři a milé čtenářky, budu snažit během letošního roku nabídnout. 
Hezké čtení, prohlížení a dešifrování (s šálkem i bez šálku čaje), Vám všem z celého srdce přeje „Knihomolka”!

1 komentář:

  1. Milý Mole, Knihomole,
    je to lepší nežli vole...
    padl na mne nějaký splín....
    mé básnické střevo, plodí další blín.
    Hurá trefa,
    Bára je na Prepa.

    .....víc mne již nenapadá, snad jen trochu sněhu na zahrádce..
    Pa mamka

    OdpovědětVymazat