neděle 7. února 2010

a co ten ostrov?

On to ve skutečnosti není ostrov... no ono vlastně záleží jak se na to podíváte. Pod ostrovem si každý představí: léto, dovolenou, moře, atd. Já v tom vidím cestování, přemisťování, prostě pohybování. A toto slovo mě od září provází, a ještě nějakou dobu bude.
Loni v dubnu mi totiž přišel e-mail, který obsahoval převážně dobrou a částečně špatnou zprávu: Vážená studentko,sděluji Vám s potěšením, že po rozhodnutí česko-francouzské komise jste na základě dnešního pohovoru byla vybrána ke studiu na Lycée Carnot v Dijonu.
Co následovalo? 5 až 10 minutové zírání někam do pryč a rychlé přemítání myšlenek v mé hlavě. Pak přišlo gratulování ze stran rodičů a sourozenců, telefonáty od příbuzných a známých, avšak já jsem to vnímala lehce z dálky. Byla jsem tak trochu mimo realitu! Wow,oni mě vybrali-tato věta mi celkem často naskakovala v hlavě. Proč? Proč já? Asi proto!
Tak snad abych to shrnula, přijali mě do Dijonu a to na 3 roky a domů budu jezdit na prázdniny. Jak to zvládnu? To se uvidí...

Žádné komentáře:

Okomentovat