pátek 26. února 2010

oslava a starý Londýn k tomu

Chtělo by to změnu v psaní mých příspěvků,tak uvidíme jak se mi to podaří...budu se snažit aby to nepůsobilo tak filosoficky:)
Starý Londýn a jeho taje jsem objevila včera večer.Byla jsem na Sherlockovi Holmesovi se svojí kamarádkou kině a přejedla jsem se tam oříškovou čokoládou.I když francouzský dabing není nejideálnější k filmům,tak se mi to líbilo.Asi nejvíc mě zaujalo prostředí starého Londýna,které vás vtáhne do děje hned od začátku a pustí až když skončí titulky.Objevuje se tam i jedna irská píseň,která mi zní v hlavě od té doby co jsem jí slyšela.
A když jsem se nad tím vším zamyslela tak jsem si uvědomila jak byli lidé za doby,kdy se stavěl Tower Bridge,šťastní dá-li se to takto nazvat.

Malý dodatek na závěr.Dnes,dnes,dnes...mám narozeniny.


Žádné komentáře:

Okomentovat