úterý 23. března 2010

jaro je tu:)

Jaro přišlo a radost s ním.Všechny starosti a špatnosti se schovali a odešli někam hrozně daleko,stejně tak jako zima a mráz!Minulý týden bych chtěla mít až do konce svého života...bylo hezky,stále nám něco odpadalo a užívala jsem si volna,chodila fotit a procházet se do francouzských kaváren.O víkendu jsem se za poslouchala do jazzové hudby a začetla do nové knížky(Afterdark).A pak přišlo pondělí,bylo to jako takový nepovedený vtip...po tom volnu má zase začít škola?
Ale naštěstí vše dobře dopadlo:)Místo do šesti jsem měla hlavu v učebnicích jenom do půl páté.Pak jsem se rozhodla,že se půjdu na chvíli projít.Co jiného dělat když svítí sluníčko,fouká příjemný teplý vítr,na nose máte sluneční brýle a po překročení školního prahu se cítíte jako úplně nová bytost.Moje cesta Dijonem skončila v blízké kavárně u školy kde jsem si s radostí sedla,dala jahodové diabolo,poslouchala hudbu a nakonec jsem psala i dopisy.Zvláštní pocit mě pojal,když jsem si uvědomila,že sedím ve francouzské kavárně,poslouchám anglickou hudbu a zároveň píšu česky dopisy...Člověk tak chodí různě po světě a pak se mu naskytne příležitost,kterou využije a díky,které zažije věci,na které jen tak nezapomíná...
Jó a taky jsem byla pokřtít své nové brusle,které jsem dostala k narozeninám.Pozitivní stránka věci,nikomu jsem neublížila a jsem celá...Trochu na hlavu chodit na zimák na jaře,ale proč ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat