pondělí 15. března 2010

a kde je sluníčko?

Pondělí mám za sebou...proč ne,ale radši bych tuto větu vůbec nepsala(měla jsem hodinu až od dvou a pak až od půl páté).Dopoledne jsem byla na kávě,která byla fajn:)Jaká radost pozorovat po ránu napůl chaotické Francouze,kteří si to kompenzují klidným posezením u kávy či čokolády a vůbec nic je nerozhází...dopolední Francouzi mají své kouzlo a šarm!A po velmi mrazivém týdnu-ve čtvrtek dokonce i sněžilo-se tady vše začíná pomalu probouzet.... a začíná JARO.Už taky bylo na čase,vždyť začíná druhá půlka března.Tak už se těším na období sukní,barevných punčoch,šatů,klobouků,kvetoucích parků,atd....doufejme,že to nebude dlouho trvat.
Když jsem se dnes ještě stihla zastavit na jedno jahodové Diabolo do "jeananu" tak kolem mě prošel klouček s maminkou,který byl celý nadšený z toho,že je hezky a zrovna chvíli svítí sluníčko,ale pak se na chvíli zatáhlo a on celý nešťastný říká:

-Mami,a kam šlo sluníčko?

Tak jsem se tak zaklonila na židli,koukla jsem se nahoru a netrpělivě jsem čekala kdy se ta obrovská,žlutá,hřejivá věc zase rozhodne vrátit mezi nás...

Žádné komentáře:

Okomentovat