sobota 18. září 2010

Voltaire, Rousseau...a jiní

-Co čteš?
-Voltaira....hmmm

-Ahoj, co čteš?
-Dnes změna, encyklopedii od Diderota.
-Aha...

Dvěma slovy, jsem na literární sekci... A pomalu, ale jistě to začíná být znát. V mém pokoji se hromadí různé knihy z knihovny, a nebo na rychlo utíkám po škole do knihkupectví pro nakoupení dalších... Jestli to tak bude pokračovat, budu si muset koupit v IKEE novou knihovnu. A to je teprve září!

Mimo to, že mám hlavu plnou samých, nepochybně důležitých, francouzských filozofů, tak jsem pocítila příjemnou změnu - zalíbil se mi Dijon. Jednou jsem se tak procházela různými uličkami, mě prozatím neznámými, a najednou to tak samo od sebe přišlo. Svítilo slunce, bylo teplo a lehký vánek mi cuchal účes. Zvláštní, jak se z jedné nevinné procházky může zrodit vztah k něčemu tak velkému, jako je město...

A pár novinek ze školy na závěr, nic poetického to nebude! Všichni profesoři nás straší, že BAC -neboli maturita je za dveřmi, a že nemáme nic nechávat náhodě a blablabla..... A prý se máme už rozhodnout na jaké chceme jít vysoké školy- copak já vím??? Vždyť ještě nemám maturitu!

Asi si podám inzerát:
"ZTRACENÁ, NIC NETUŠÍCÍ DÍVKA, S HLAVOU PLNOU MYŠLENEK, HLEDÁ VHODNOU RADU DO ŽIVOTA - CO MÁ V BUDOUCNU DĚLAT?"

Žádné komentáře:

Okomentovat